Friday, April 17, 2009

MAKAN

Aku tau, kenapa blog makan adalah blog yang paling popular dalam alam blog ni. Lagi-lagi kalau ada yang akan bagi makan percuma.

APA?!! PERCUMA?

YA...PERCUMA.

Ada istilah slenga negara jiran yang dinamakan "kiasu". Anda pergilah bertanya kepada Encik Google apakah itu kiasu ya? Saya belum ada nafsu untuk mengdefinasikan perkataan tersebut.

Tentang makanan, pendek kata, InsyAllah kalau siapa belanja, aku akan makan. Tentang makanan, pendek kata, InsyAllah semua makanan halal aku makan. Tentang makanan, pendek kata, InsyAllah aku pandai makan...

Tetapi kalau bab makan yang mendatangkan kemarahan...InsyAllah aku still makan. Hehehe...






Aku dah menaip panjang posting ni, tapi dah pukul 2pagi. aku dah jadi separa malas sebab entah bagaimana, apa yang aku taip tadi hilang. Isthgifar anuar...

Okay. Disini secara rasminya, aku ingin memberi hadiah kepada kawan-kawan. Benda percuma orang biasanya suka kan? Uish...awak tak tau ke? Ada orang sanggup mengejar kenderaan untuk mendapatkan air minuman bertenaga! Ada orang sanggup telefon siaran televisi untuk dapatkan CD terbaru penyanyi pujaan (sambil menjerit seakan dirasuk makhluk halus). Namun...semuanya ada halangan...aduh...bahagian ni yang paling tak sedap kan?

Aku ada soalan kepada insan yang sangat inginkan voucher seperti di bawah ini. Perhatikan dengan teliti, tarikh luput voucher ini adalah pada bulan hadapan. YA. MEI 2009!


Soalannya senang je...
Teka berapa peratus potongan untuk Breaded Drummets Ayamas tersebut?
(ini kerana, saya akan pautkan kepada blog yang mengambil bahagian yang memberi voucher Ayamas ini di kemudian hari). Akhir kata, cepat²lah membuat telahan anda, sementara stok masih ada.

Di kemudian hari, saya juga tiada mendapat apa-apa keuntungan dari posting ini, hanya berasa tidak ingin tamak dengan apa yang ada. Hanya ingin berkongsi rasa. Akhirnya, saya juga yang terpaksa menyerahkan kepada pemenang dengan tangan, atau paling sakit hati, terpaksa pos sahaja lah. Apa-apa pun...kalau nak seribu daya! Selamat Mencuba!


Kepada 2 (dua) telahan pertama yang berjaya, akan diberikan:
1Regular Pizza (pan sahaja)+1Soup Of The Day+Garlic Bread+1Air (panas/sejuk) setiap seorang.



Kepada 2 (dua) telahan kedua berjaya, akan diberikan:
1Regular Drink+1 2-pc Chiken setiap seorang+1Coleslaw (Large) setiap seorang.



Kepada 2 (dua) telahan tidak berjaya (seronok tak?) yang terpilih, akan diberikan:
1Local Flavourites+2Side Orders+2Carbonated Drinks setiap seorang.

10 comments:

lea hassan said...

hmm...25%?sbb hari jadi saye 25 may.
sesuai sangat la kalau nak bg kat saye sbgai hadiah hari jadi:D

anuarsalleh said...

Lea: terima kasih kerana mengingatkan beday awak ye? ;p

SALAH! SALAH! SALAH!

.(ns) said...

15%

btol tak nuar?
kan?

kucingorengemok said...

5%... aci ke ni?

miza wahit said...

emem.

35%?

mangosteenskin said...

5%?

boleh lg ke ni nuar?

hehe.

lawak la gambar picit jerawat tuh.

anuarsalleh said...

Hmm...nampaknya macam takde pemenang je...

AzySyh said...

ayamas,
45%

pizza,
35%,

kfc,
45%

last sekali,
85%

wohoho betul eh?
hahaha

anuarsalleh said...

manggis: BOLEH lagi ni...salah

sitirahsia: SALAH! SALAH! SALAH!

Anonymous said...

Ayamas Breaded Drummets = 65%
Think so la...
kan?

Related Posts with Thumbnails

Twitter Updates

Twitter / anuarsalleh