Tuesday, April 21, 2009

SEKARANG

Ilse Noor | Tiga Lanun | Etching

Ahmad Fuad Osman | fatamorgana #5,flying lesson | Oil

Chan Teck Heng | Akhirnya! | Simen Fondu

Amron Omar | Pertarungan | Oil

Zainurin Mohammad@Ajis | Underwater View of Myself | Oil

Zaim Durul Aman | Calm Before the Storm | Acrylic

Ilse Noor | Burung Bayan | Etching

Instruction | Unknown Photographer | Gel on silver print | 1940

Nik Nurazida | cruelty to children must stop - FULL STOP | Sticker on perspex | RM800.00

Unknown | Untitled | Photo on canvas | RM4,500.00 > agak la gila.

Itu belum lagi aku cerita aku borak dengan pekerja BSLN petang tadi. Di Danga Bay ada seorang perempuan ini membeli lukisan dalam kira-kira RM5,000.00, selepas itu didatangi oleh pihak Istana, nak naikan harga dari beliau sampai kira-kira RM8,000.00. Wah! Kalau aku, naikan lagi sampai RM10,000.00 ;) Jika sanat aku terputus, maka salahkan beliau.

Di atas adalah aku dengan baju lama yang masih baru.
Di atas adalah aku dengan seluar lama yang sudah lama.
Di atas adalah aku yang lama yang masih lagi baru.
Di atas adalah peristiwa baru yang lama.
Di atas adalah biasan kehidupan aku.

Hmm...aku kena beli lagi baju dan seluar baru.

1 comment:

kucingorengemok said...

sedara, sekali pandang mcm anep... bahaya tu. sila ambil berat tentang berat badan, hihi.

Related Posts with Thumbnails

Twitter Updates

Twitter / anuarsalleh