Monday, December 28, 2009

GELONGSO

Yok gelongso! Penjajah panggil "let's surf!". Aku rasa bunyik jawa tu lagi bagus. Lets Yok (di adaptasi dari Lets Jom).

PERTAMA
Walaupun aku lambat tau atau dah basi dengan berita ini...aku tetap Johor Murtad. Tahun ini, aku balik Johor DUA kali aje. Sekali job, pergi rumah Mak Long je dengan rumah server. Dua pun job jugak, lagi tak kemana sangat. Paling jauh pun Mama Chop Papa Grill, makan Mix Plate FREE (lagi).
Oh, aku berterima kasih yang teragung sekali kepada Tok Rimau sebab sudi mengingatkan aku bau urin di Flat Bukit Chagar selain ditimpa mu-sampah (musibah). Dia buat filem. Ya. Dia buat filem. Gerek beb. Tajuk dia Cerita Bumbung Aku Lantai Orang (BALO).

Untuk makluman pembaca (aku ada pembaca ke?), terakhir kali aku melihat "keagungan" Flat Bukit Chagar ialah semasa Kenit masih bekerja di Cafe SEED,CS. Aku dengan Param hack bangunan CS sampai atap beb! Kat billboard ngadap KTM. Kita layan bal seround sambil amik gambo pakai 120. Suun beb. aku kena carik balik gambo tu.

KEDUA
Aku tak suka pergi ke http://www.tumblr.com/ Nanti kecanduan dan iri hati tahap presiden kelab bahasa. Candu apa, aku cerita nanti. Sakit hati. Aku pun ada Tumblr sebijik pe?

KETIGA
Kalau nak tengok Sigourney Weaver b@g31 lagi macam dalam cerita Alien, boleh tengok Avatar. Tapi apa-apa pun, aku suka Michelle Rodriguez blakon jadi Trudy Chacon. Stok watak bad ess girl.

Cakaplah aku gatal. Tapi dia pandai belakon pe?

KEEMPAT
Aku nak kasut lagi. Aku pernah pakai ini Simple dulu masa dia jual kat HP. Cakaplah aku gatal lagi dan penipu jugak.

1 comment:

Unknown said...

hoho..bkn setakat u yg gatal lor..
i pon suke gk minah tu. huhuhu

Related Posts with Thumbnails

Twitter Updates

Twitter / anuarsalleh